tisdag 3 juni 2008

ascdasfdghfghfgjuyhjfghfg

aaaaaaaaaah angst angst
inte orkat tentaplugga
orkar inte läsa tråkiga uppsatser om juridik
orkar inte laga ordentlig mat
äter bara kexchoklad och vatten

måste plugga måste gå på seminarier har bara varit på två behöver åtta kommer inte att funka den här terminen bara två kvar vet inte vad jag ska göra om det går att fixa nästa termin vore så jävla gay om jag faktiskt kom in på utbildningen men jag fattas seminarier och därför inte kan gå på den it would totally break my heart önskar ibland att jag inte kommer in så att jag känner att jag kan fixa ihop allt skit så att jag är behörig tänker andra gånger att jag är dum i huvudet och bara ska hoppas på att jag kommer in och lita på att allt ändå löser sig tror inte jag kommer in men ändå vet inte vad jag ska tänka måste plugga har haft flera dagar på mig men de har bara försvunnit och nu är klockan efter sju och det här mönstret är alltför välkänt och jag vet hur det blir jag vet hur allt slutar för jag har gjort det typ trehundra gånger tidigare fy jag orkar inte läsa uppsatser men jag måste om jag ska kunna gå på seminarier men det går ju inte om jag ska hinna plugga till tentan klockan nio på morgonen och jag vet inte hur något av det här ska gå alls

2 kommentarer:

  1. Vems kexchoklad? :)

    Du har gjort heroiska insatser och fixat riktigt bra skit tidigare också. Skit i lärdomshistorian så länge så har du mer tid till seminarierna! You can do it grrl!

    SvaraRadera