onsdag 25 november 2009

shiny, sparkly

On a happier note:




MINE MINE MINE!

Lite rädd för att använda dem eftersom de är vita och jag är expert på att spilla, men anyways. Peppar som fan på att ha pärlkoftan på nyår och vara en tantig snöprinsessa. HAHAHA. Bästa. Älskar pärlor och paljetter, lite onaturligt mycket (inte tillsammans kanske).

Jag har fallit ganska mycket för den här tröjan också:



Det är något med mig och axlar va. Bara jag inte utsätts för axelvaddar så mycket att jag indoktrineras till att tycka det är snyggt så är det nog okej. Hoho. Borde kanske önska mig tröjan i julklapp innan någon försöker snacka mig ur den.

P.S. Bilder skamlöst lånade från H&M.

2 kommentarer:

  1. Ooooh, allt ar sa fint! Och jag har den dar parlkoftan fast i mintgront. Jag maste dock vara pa precis ratt humor for att ha pa mig den. Sa himla len och skon och SNYGG! Alskar den. Jag alskar shiny och sparkly och mjuka farger pa vintern.

    SvaraRadera
  2. OOOH! MINTGRÖN! JAG ÄLSKAR MINTGRÖN! Jag känner att jag blir lite orimligt exalterad av tanken på koftan i mintgrönt, men det låter så himla fint!
    Ja, alla kläder som är gosiga och sparkly är fan rätt i min bok.

    SvaraRadera