tisdag 5 januari 2010

*har fula kläder men en söt pojkvän*

FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU känner jag ungefär nu, hemma, med asmycket läxor, sjuk, ont i halsen, huvudet, mosig, snorig. Hittade världens för mig mest perfekta klänning på engelska ebay, i min storlek, med RUND KRAGE, KNAPPAR OCH VOLANGER PÅ BRÖSTET. Avled av perfektheten tills jag upptäckte att jag inte kunde lägga bud på den eftersom auktionen var inställd på bara England. Skrev till säljaren som glatt meddelade att hon gärna skickade den till mig, men upptäckte sedan att hon inte kunde ändra till frakt i Europa eftersom någon redan börjat bjuda. HEEEEEELVEEETEEE säger jag bara. Nu står den i två pund och jag hade lätt bjudit 30, kanske 40. Avlider av frustration. Funderade på att ändra min registrerade adress till en i England istället men fick då arga meddelanden om att det var straffbart. Klarar inte av att bli avstängd så jag får låta bli. Kommer nog gråta mig till sömns (nej, men jag är gnällig och besviken). Auktionen går ut om 16 timmar. Klarar inte av att någon annan som inte passar i den lika bra får den, när jag ser på den att den är som gjord för mig. Hej bitterhet.

Jag är alltså sjuk och trött, har alldeles för ont någonstans mest hela tiden. Känner mig mycket ömklig.

1 kommentar:

  1. men åh, jag vill att någon ska köpa den åt dig nu! eller, att du ska kunna köpa den. jag vet inte ens hur den ser ut, hittar inte den på ebay.

    SvaraRadera