tisdag 28 oktober 2014

If you ain't runnin' game

Alltså går igenom gamla bloggar (det jag hittar vilket är typ inget eftersom jag bloggat tusen gånger på tusen ställen under tusen namn och har minne som en guldfisk), eftersom jag försöker rota upp låtar jag gillat. Efter lite detektivarbete lyckades jag i alla fall hitta min gamla livejournal och förlåt men hur kan jag ha glömt att jag hade det genialiska namnet GANG OF ONE bara för att jag gillade Gang of Four och kände mig lone wolf (sanning med extrem modifikation)? Heter aldrig så bra saker nuförtiden. Hade uppenbart bättre fantasi när jag var 20 än nu känner jag. Eller skitsamma, jag tog det säkert någonstans ifrån.

För övrigt är alla inlägg jättetråkiga och det enda jag listat ut att jag lyssnade på hittills är Frank Wilson - Do I love you vilket jag redan kom ihåg ändå.

Haha, förlåt, hade gjort en topp 50 låtar-lista också!!!!
Tror nästan jag gillar alla fortfarande även om de inte spelas upp i huvudet när jag ser titeln. Etta är för övrigt Bela Lugosi's dead, så jag måste känt mig väldigt indie när jag rankade låtarna. Också: tragedin att jag inte har med Say my name med Destiny's child?? Men att mf Polyphonic Spree är med???

Haha, bad Sebastian ge mig något ur "chipsskåpet" och han blev så roligt förolämpad över att jag inte sade "skafferiet". Bah let's be real...

Vet inte om jag någonsin träffat en annan människa som erkänt att de gillar chokladdoppade gelébananer. Är det en tantgrej? Som bridgeblandning?

Alltså förlåt men önskar seriöst att hörlurar kom med typ ett munskydd också så att man kunde sitta och skråla med ashögt när man lyssnade på musik utan att störa andra.

1 kommentar:

  1. Jag trodde väldigt länge att du hette gangofone (gango-phone) och att det var något instrument som jag inte kände till. Eller att det typ var en syster till Gorgofone. Blev så himla lättad när jag äntligen förstod att det var gang of one. Nu vet du det hejdå!

    SvaraRadera