onsdag 31 december 2008

burning ropes

Nytt år om tre timmar. Jag känner mig inte riktigt färdig med 2008, men jag ska försöka att släppa taget. Det är svårt ibland. Det är många känslor och upplevelser som drar i mig och kanske egentligen behöver analyseras och ältas mer innan jag kan lämna dem. Jag kan inte gå in i 2009 med ett rent, tomt och klart sinne. Det är fortfarande grumligt och fyllt av ångestkänslor jag inte kan skaka av mig.

Jag har alltid haft svårt för tolvslaget. Det är det där definitiva som ger mig jobbiga känslor. PRECIS NU blev det nytt år, och jag känner alltid att jag inte är riktigt beredd. Äh, jag vet inte. Jag antar att jag helt enkelt blir nyårsdeppig. Nu ska jag hjälpa till i köket. Det blir asgod mat och Guitar Hero III och det är ju egentligen så jävla fab att jag bara borde kunde släppa alla jobbiga känslor och ha kul.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar