torsdag 22 december 2011

my brother and my sister don't speak to me, but I don't blame them

Hämtade ut paket igår och posttanten var så fin. Hon hittade ännu ett paket (som jag inte fått avi till) och bara "Du kanske vill ha det här också?" och frågade om jag ville ha en kasse när hon såg hur mycket grejer jag släpade på. Det låter kanske som så lite men att hon gjorde det frivilligt, erbjöd sig, var så fint. Blir så glad för bra service.

Idag har jag semester! Är mycket glad. Måste städa som ett sär hemma och vår söta gran barrar sönder och jag tänkte ta en runda på stan och jag måste duscha (och jag HATAR att duscha), men herregud vad skönt det är att vara ledig. Fick sova till nio idag (! - jobbade både lördag och söndag och har gjort saker varje helgdag de senaste veckorna så har inte fått sova ut alls), så känner mig glad och nöjd.

Började lyssna på Ring P1 (har aldrig gjort innan, bara fick för mig) och ville typ dö av livsleda och sorg. Det var så himla sorgligt! En gubbe som pratade om att han aldrig åkte på semester längre eftersom det var så dåligt för miljön, han bara kollade på gamla videofilmer från när han varit utomlands tidigare istället. Dog sorgdöden.

Mår illa och lyssnar på James Blake. Eventuell korrelation oklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar