lördag 26 juli 2008

balboa

Lätt att koncentrera sig på ett halvdåligt kostymdrama när någon blastar "California Love" på en volym som överskrider gränsen för vad man trodde var möjligt.
Men iallafall. James McAvoy har en fantastisk förmåga att se snyggt och arrogant uttråkad ut.

Annars händer inte mycket. Jag har köpt en ny kofta. Den är mörkt grön, kanske åt det buteljgröna hållet men ännu mörkare och med någon blå underton. Det är en lite konstig färg men jag tycker om den. Nyansen är inte perfekt men det är så svårt att hitta saker i rätt grön nyans.

Just det! Mina gröna skor! De var givetvis i fel storlek. Jag tog för givet att skostorlekarna på hemsidan var tjejstorlekar (eftersom sidan bara säljer tjejkläder). Så var inte fallet och alltså fick jag herrskor i stl 43.5. Jag har stora fötter men så stora är de inte. Jag fattas alltså fortfarande ett par gröna skor. Uh.

1 kommentar:

  1. Gröna nyanser känns väldigt fräscht, i alla fall i min begränsade och oupplysta stil-och formvärld. /Göteborgsterminalen

    SvaraRadera