fredag 4 juli 2008

don't you wanna dance?

Jag krånglade med mobiloperatören, fick det nya simkortet aktiverat och all information i min spraktelefon försvann. Jag provade att installera simkortet i min nya telefon, men det gick inte. Inte alls. Den ville inte. Simkortet var inte godkänt, blablabla. Så nu har jag en telefon utan information och utan sms som sprakar som satan. Och så har jag en telefon som inte duger till annat än att ha som mp3-spelare. Jag har alltså ingen telefon som man kan ringa och föra ett samtal med utan att tappa bort 65% av det som sägs i en mystisk sprakande värld.

6 kommentarer:

  1. Gå till telenor och be dem fixa.

    SvaraRadera
  2. Vad ska jag be dem fixa? Jag har inte köpt telefonen genom dem.

    SvaraRadera
  3. Jag hänger inte med riktigt, skulle du byta simkort till din vanliga och av vilken anledning? Eller var det andra försöket med iphonen?

    SvaraRadera
  4. Det var ett försök att få iphonen att fungera.

    SvaraRadera
  5. Men det är väl deras simkort?

    SvaraRadera
  6. Men det är inte simkortet det är fel på.

    SvaraRadera