torsdag 27 augusti 2009

mitt liv i punkter, eller inte

1. Jag skulle skriva tenta idag. Lyckades dock att stänga av båda alarmen och somna om på typ tio sekunder. Minns att jag tänkte "Åh, sluta låta, jag vill inte". Missade tiosekundersfönstret jag hade att resa mig upp ur sängen, somnade om och försov mig. Vaknade för en halvtimme sedan. Inte vidare intelligent, känner mig asdum.

2. Har hosta, har haft det i några dagar, ackompanjerat av halsont. Har lyckats smitta Sebastian. Vägrar låta bli att pussas bara för att någon är lite sjuk, det är helt värdelöst. (Nu låter detta helt egoistiskt, men jag tror det är ömsesidigt). Trodde dock inte jag skulle smitta. Får äta mer glass.

3. FANTA CITRON är tillbaka i butikerna. Fick några flaskor av min söta syster när hon var i Polen i somras, men nu jävlar finns de i butikerna här också! Den smakar inte riktigt som den ska, men det smakar bra nog för mig. Lycka! (Eller lykke li, som vi brukar säga, hej världens tråkigaste skämt).

4. Spanar kappor på teh internets, att eventuellt investera i när jag får csn-pengar. Hatar att köpa skit via internet ibland och inte kunna prova, men hittar fan inga normala kappor i affärerna. Hittade en kornblå kappa på internet som kostar 240 kronor och som alla som kommenterat den säger att man får asstora höfter. Jag har redan asstora höfter, hur mycket större kan de bli, liksom? 300 spänn för en kappa är ju schysst, liksom.

5. Överraskade Bule med Still walking för några dagar sedan. Den var fin.

3 kommentarer:

  1. 5. Åh, den ser fin ut! Gick den på Kino?

    SvaraRadera
  2. Dverg: Den var jättefin och den går på Kino. Kort tid kvar!

    SvaraRadera
  3. Fast om ni redan gått nu så finns det ju ingen kvar att gå med :)
    Om inte Orpon pallar ta sig till Lund (fat chance) och göra den till en del av filmprojektet.

    SvaraRadera