tisdag 21 april 2009

jag vet att det här är väldigt töntigt either/or och att viktiga nycklar fattas, men jag är för trött för att komma med någon vettig förklaring

Jag tycker det är så fascinerande med människor som inte kan göra fula miner. Jag vet inte vad det beror på, om det är så att de faktiskt inte vet hur de ska göra för att förvrida ansiktet eller om de är så hämmade och måna om att vara snygga att det blir en fysisk omöjlighet. Det är intressant hursom. Själv är jag givetvis en mästare på att göra fula miner, något jag ärvt från båda mina föräldrar. Jag skulle vilja säga att min syster också är redigt bra på det när hon lägger manken till. Sebastian är ganska värdelös på det, hur mycket han än tycker att han grimaserar händer det liksom inte så mycket i hans ansikte. Nu var jag inne på någon slumpmässigt vald blogg och såg en video på en tjej som försökte. Hon kunde inte, men i hennes fall kändes det mer som att hon inte vågade göra sig själv "ful".
Jag tycker om tjejer som vågar vara fula.

3 kommentarer:

  1. Allt för dig:

    http://img5.imageshack.us/img5/7160/deniosmdvrgarna.png

    SvaraRadera
  2. Haha, har ett foto av mig själv när jag gör minen längst ner till vänster. Har det inte på den här datorn, annars skulle jag visa!

    SvaraRadera