söndag 5 april 2009

veckan, veckan

Yay! Jag lyckades få in alla mina bokmärken igen! Lyckan!
Jag var jätterädd att de försvunnit efter att Sebastian crashat datorn och Richard installerat ett nytt operativsystem, men jag lyckades hitta rätt fil och nu är allt som det ska vara. Med bokmärkerna i alla fall.

Det har varit en ganska produktiv vecka, jag har fått skrivit färdigt artikeln och blivit godkänd, har städat och diskat (först genom förhalning, sedan pga besöksstress) och vi är inte helt färdiga men det har blivit mycket bättre och det känns bra. Igår hade vi Robocopmaraton som fallerade och utvecklades till allmänt finhäng och idag har jag visserligen sovit alltför länge men som sagt också lyckats rädda mina bokmärken.

I veckan peppar jag hårt på:
mer städning
läsning
mahjongmaraton
påsk
hänga med familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar