måndag 30 juni 2008

critical thinking

Jag måste ändra om min dygnsrytm så att jag kan samexistera med resten av världen och utföra det jag måste inom ramen för deras uppsatta öppettider. I en dröm inatt gnällde jag jättemycket över att jag inte orkade gå upp vid 11, och då blev Amanda arg på mig och sade till mig att skärpa mig och sluta bete mig som ett litet barn. "Måste man gå upp så måste man!". Det var ganska kul.

Jag ska ta tag i något tråkigt hushållsarbete nu så att jag kan känna mig duktig. Allt för att slippa uppsatsen!

4 kommentarer:

  1. nNnh, dina ord ringer så sant. kommit upp vid fyra tre dagar i rad nu. hemifrån vid fem. jag har iofs tidningsbärande att skylla på.

    SvaraRadera
  2. Amanda är sommarens moralbärare.

    SvaraRadera
  3. haha, om det var mig du drömde om så var det ju i alla fall ganska logiskt, jag börjar ju jobba halv sju varje morgon... fast nästa vecka börjar min semester och därmed förfallet!

    SvaraRadera
  4. jag kommer upp vid 12 trots tidningsbärande. jag är hårda orpon, min vadmuskler lär brista när som helst nu.

    SvaraRadera