lördag 14 juni 2008

let's make love and listen to death from above?

Jag tar inte sockersöta bilder med drömskt ljus på klänningar och cupcakes och smala 16-åriga flickor med långt, lockigt hår. Jag tar inte bilder som får andra att säga "oh vilken vacker saga du lever i, en dag vill jag bo i dina fotografier, de är som en ljusrosa lägenhet i Montmartre med min söta pojke som spelar gitarr så vackert och vi har en liten katt och jag handlar fina gamla broscher i franska vintageaffärer som ligger på små trånga, gamla gator med vackra hus och jag äter rosa macarons varje dag och lyssnar på drömsk och fin popmusik från 60-talet och mina grannar är mina bästa vänner och vi har bakpartyn med sailortema varje helg... och man känner sig som en vacker prinsessa från en annan tid när man ser dem". Jag är 22! Och ganska bitter!

3 kommentarer:

  1. Hahaha åååhh jag skrattade åt bilden där det sticker ut en mansarm ur Basses hals. Basse bara står och ser cool ut. Och så armen! Så fint.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar den bilden! Får man säga så? Det gör jag.

    SvaraRadera