tisdag 10 juni 2008

lackvioler under mitt fönster

Annat jag inte kan sluta tänka på:
Brideshead Revisited, rabarberpaj, kafferep, filmkväll, fotboll & chips!, biltur, färgglada koftor med trekvartsärm, att läsa skönlitteratur, antikvariat, tunna sjalar, nya väskor, hitta sköna ballerinaskor, stora art deco-halsband, allt som är art deco-aktigt förresten, broscher, håruppsättningar, ett lagom läppglans, kall hallonsoda med isbitar, kasta frisbee (jag har en rosa med jordgubbar på!), picknick, Ruby Suns-konserten, att hitta den perfekta sommarparfymen (kräver ett helt eget inlägg), ett helt städat hem, nya, hela tygskor, att lyckas hålla liv i blommor och ha en sprudlande balkong, den pirrande känslan när han kysser mig.

4 kommentarer:

  1. Fint!

    Tips på ballerinaskor, om du inte redan pejlat dem:
    http://shorl.com/limysegaramy
    Har dem, ska köpa i svart också!

    SvaraRadera
  2. Amanda: Tack.

    Du har så bra smak! Jag kollade faktiskt in dem i blått. Funderar fortfarande.

    SvaraRadera