tisdag 3 mars 2009

det är ganska mycket headdesk nu

Jag lyckades vakna en halvtimme efter att jag borde. När jag precis ska gå ut genom dörren, redan försenad, kommer jag på att jag inte renskrivit mötesanteckningarna från i fredags. Anteckningarna behövs inför gruppmötet på fredag och det är dåligt att jag inte skickat dem redan samma dag som förra mötet (fredags). Givetvis har det helt fallit mig ur skallen att det var något jag behövde göra. Eftersom hela gruppen påverkas måste jag ta tag i det först, vilket innebär att jag missar den första föreläsningen. Det får mig att må lite dåligt för jag ville verkligen gå. Jag är dock säker på att jag kan läsa in det som sägs ändå. Tillråga på allt har jag sovit kanske fyra timmar och misslyckats med att göra något vettigt tiden jag var vaken innan jag lyckades somna.

Jag trivs inte i den här situationen. Fattar inte att jag glömde renskriva anteckningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar