onsdag 23 september 2009

inte druckit läsk på aslänge, yay me

Hata kontakt med sjukvården, hata vara hypokondrisk OCH ha fel på kroppen. Hata börja böla för vad som helst, hata att bli gnällig av att inte äta ordentligt. Klockan är 23:34 och jag har inte ätit sedan lunchen för elva timmar sedan. Har visserligen druckit två glas juice, men även det var för kanske åtta timmar sedan. Nu kommer Bulle nog hem snart, så jag kan likagärna vänta och käka mackor tillsammans med honom. Det är mycket mysigare.

Oron och angstandet vägs dock upp lite av det trevliga och peppiga svaret från bibliotekarien jag fick tidigare idag (ställde fråga som gäller grupparbete vi håller på med), det faktum att min grupp är så bra, smart och rolig (blir så peppad av att jobba med dem, hoppas vi jobbar ihop hela terminen! hoppas, hoppas, hoppas!), att min pojkvän är världens finaste, förstående, peppande och omtänksamma, att jag börjar längta efter att fixa ugnen och faktiskt laga mat. Äpplekaka! Risotto! Grejer som grillas i ugn! Lasagne!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. jag har en kompis som bor i en studentetta där det inte ens finns någon ugn! så himla deppigt! förstår inte hur de tänkte där.

    SvaraRadera
  2. amanda: låter så himla sugigt! det funkar ju ett tag men för länge utan ugn gör en fan livstrött.

    SvaraRadera