onsdag 30 september 2009

min pojkvän älskar mig

Fatta hur mycket min pojkvän älskar mig när han kommer hem med två stora pumpflaskor alcogel. It's love, I tell you! Just nu är jag dock lite freakad eftersom fina Bulle sade att han mådde illa vid 20-20.30-tiden och gick och lade sig. Är ju övertygad om att det är influensan som inte får nämnas vid namn och som kommer att ta kål på oss båda, även om jag logiskt sett vet att sannolikheten är väldigt liten. Är dock lite ängslig över tanken på att gå och lägga mig och sova bredvid honom, samtidigt som jag inte klarar av att INTE göra det. (Både dels för att jag saknar honom för mycket men också dumma tankar som att om han eller jag dör imorgon så sov jag inte bredvid honom och det kommer jag ångra resten av mitt liv). Ja, jag vet, jag försöker sluta men det är så jävla svårt när man väl börjat och hjärnan sätter spinn på allt. Jävla tvångstankar hela tiden. Inte blir det bättre av att jag varit tjock i halsen och hostat idag heller.

Nils kräktes två gånger idag. Inte så fräscht. Hade hunnit glömma de dåliga grejerna med att ha katt (de bra sakerna överväger så överlägset ändå).

Skulle vilja ha ork nog att titta på en film. Helst med Bulle. Nu, i soffan, med mysbelysning (dumma ordet) och katten på golvet. Och smoothie och frukt och handhållande och kyssar. Åh, film.

Jag ska nog sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar