fredag 21 november 2008

jag älskar mitt pojkslem

Jag tog på mig fina kläder imorse och kände mig snygg. Under föreläsningen snöade det och jag satt mest och tittade ut genom fönstret. Sebastian kom och mötte mig, han hade paraply och stiliga kläder. Det virvlade flingor och jag höll hans varma hand genom de gamla kvarteren (små hus i pastellfärger, stockrosor på sommaren, vindlande gator). Det kändes som att vi befann oss i en snökula. Bästa känslan. På konsthallen såg vi utställningen Tio Fotografer. Jag fick en ny favoritbild. Jag älskar fotografiutställningar.
Efteråt gick vi och köpte vantar, tittade på böcker och fikade.

Nu är det finalen av America's Next Top Model. Det snöar fortfarande. Jag har allt jag behöver hemma.

1 kommentar:

  1. Ooh

    http://www.pressbild.com/bildertillsalu/lennartolson/lennart_olson_bilder.html

    SvaraRadera