onsdag 29 oktober 2008

hipsters är så lättlurade att det är obehagligt

Jag är i skolan nu. Jag vill få klart artikeln och komma hem, men jag måste vänta på en massa saker (som andras synpunkter) innan detta kan ske.

Jag har på mig sommarklänningen idag. Den är fin, men den är i tunn bomull med en tunn underkjol och det betyder att den typ klättrar uppför benen när man rör sig. Hatar sådant. Ska man behöva ha sjukt fluffiga underkjolar eller typ tyngder i botten för att kläder ska hålla sig på plats?

Jag har inga pengar för jag har betalt hyra och räkningar. Om jag får Basses del och sedan betalar av min skuld till mamma har jag 300 kronor kvar. Hahaha. Jag tror jag måste betala i delbelopp annars vet jag inte riktigt hur jag ska överleva månaden. Jag är så dålig med pengar ibland att det är pinsamt.

Nu ska jag fortsätta bråka med datorn. Jag måste försöka öppna textdokumentet (WORD) på den här sabla dumma mac:en. Mac bråkar bara! Och hänger sig! Är inte ett dugg bättre än pc! Bara så att ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar