onsdag 15 oktober 2008

smutsig i storstaden

Jag var säker på att jag hade bokat tvätt-tid till imorgon. Jävligt säker. Mitt på dagen, typ 13-16. Jag VET att jag bokade tid. Men nu är den borta. Den är inte där. Det finns inte lediga tider förrän i slutet av nästa vecka, och jag behöver rena kläder med mig till Berlin. AARGH.

Annat jag tänker på är hur jag ska palla gå. Jag höll på att dö av trötthet när jag gick på stan idag och då gick jag inte långt eller med tung väska. Ni får ha tålamod med mig *skröplig och gnällig som en gammal tant*.

2 kommentarer:

  1. Oroa dig inte, det blir fiiint. Om jag kan ställa om till att gå upp på morgonen kan du ta några vändor runt Berlin. Allt är en vanesak! *hurtig och fjollig som en gammal gubbe*

    SvaraRadera
  2. Om det är akut kan ni tvätta hos mig. Det finns alltid lediga tider. Den luktar inte konstigt längre heller för de har fixat maskinen. Kan boka tid imorgon om du vill.

    SvaraRadera