tisdag 28 oktober 2008

hjärtan av ost och lök

Igår var en riktigt dålig dag. Jag är glad att idag är nästa dag! Hahaha.

Idag har jag varit duktig och gjort skolgrejer i god tid. För första gången någonsin (i mitt sällskap) erkände min samarbetspartner att han hade fel gällande något. Det var ett stort ögonblick.

Jag har knappt sett Sebastian idag. Han började tidigt, jag slutade sent och nu är han på väg till ett möte i Helsingborg, vilket betyder att han nog inte är hemma förrän tidigast 20-21. Senast var han inte hemma förrän närmare 22. Det känns mycket underligt att inte se honom på en hel dag. Jag hann visserligen träffa honom 10 minuter innan han stack iväg, men det är inte riktigt samma sak.

Jag har bytt abonnemang, men det flyttas inte över förrän den 3 november. Så efter att jag bytt simkort den tredje (låt oss säga vid 11-tiden på förmiddagen) så är jag er Teliavän och ni andra Teliavänner kan telefonterrorisera mig till your hearts content. Bara så att ni vet.

Jag fick en mystisk avi innan. Jag vet inte vad det är. Det kan vara klänningen jag beställde i juni (!) men om det inte är det har jag ingen aning. Hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar