tisdag 28 oktober 2008

prickig me, prickig you, prickig day



Uh, jag är så dålig på att laga mat. Det är pinsamt. Jag hade ingen ork idag och köpte korv och potatissallad (hade vanlig sallad och grönsaker hemma, så deprimerande är det inte). Stekte korven och försökte äta men det var så äckligt och deppigt! Hatar att laga och äta mat ensam, finns inget tråkigare.

Det var klänningen som hade kommit. Fint med en sommarklänning när det nästan är november. MRRRM.

Ibland önskar jag att jag kunde ta bilder med hjärnan och telepatiskt föra in dem i blogginläggen istället för att behöva bråka med kamera, minneskort, Photoshop och flickr. Men vad gör man inte för KONSTEN.

Ja, jag är trött och gnällig eftersom jag inte fått någon mat i mig.

OOOH vad spännande senaste Gossip Girl var. Det var så roligt! Och hemska Jennys frisyr var så ful att jag ville dö! Och Blair och Chuck fortsätter tråna! Fast antagligen inte så länge till. Gossip Girl-författarna är verkligen bra på att introducera sidospår och historier och döda dem innan avsnittet är slut. Typ hej drama. Ni kan dra ut på det lite!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. (den borttagna kommentaren var min)

    Men ja, vad var grejen med trelleborgartrashhåret?

    SvaraRadera
  3. Ja, alltså man undrar ju. Och vad är grejen med att Nate tänder på det? VAVAVA?

    SvaraRadera
  4. hahaha ja alltså håret. vafan. vi var sjukt upprörda.

    SvaraRadera