lördag 3 januari 2009

hej, språket i det här inlägget är helt cp men jag är för trött för att tänka

Vi var i Köpenhamn med min mamma och min syster. Jag hade sjuka spenderarbyxorna och köpte två asdyra tröjor (en med en isbjörn på!!!!!! så gosig!!!!!!!) och en ljusblå femtiotalsaktig kortärmad jumper (från COS, älskar deras sjukt fantastisk färgskala, såg asfinaste starkt, ljus, klarblå kappan). Angående isbjörnströjan tänkte jag: det är okej typ nu och sedan inte igen förrän jag är 60. Så jag måste chansa nu. Och jag är så glad. Dessutom köpte jag ett fint prisma att ha på bordet, ett armband och himla fina hårspännen. Jag älskar hårspännen.

Eftersom vi inte har någon tv (den gick sönder igår, verkligen perfekt timing) så blir jag helt stressad av att inte kunna titta på tv som avslappning. Jag ska försöka lägga mig nu och läsa lite Watchmen istället.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker på allvar att ni ska låta teven vara sönder åtminstone en vecka som experiment och se vad ni gör istället. Och hur det funkar. Bokläsning ftw!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att den trasiga TV:n först kommer att leda till enorm frustration för att sedan gå över i en explosion av kreativitet.

    SvaraRadera