tisdag 27 januari 2009

onoff, up yours!

Hej Onoff.
Jag fick ett sms av er imorse. Det stod att min inlämnade service var försenad. Så, utöver de tre veckorna det skulle ta att felsöka vår tv vill ni alltså flytta fram datumet två veckor till. Lägg dessutom till att det tog EN VECKA för oss att komma i kontakt med er eftersom ni aldrig svarar i telefon och ignorerar kunder i affären.
Detta innebär att vi kommer ha varit utan tv i sex veckor. Om man bortser från hur jävla bortskämt det låter eftersom det är en tv vi pratar om, så kan vi ju istället diskutera det faktum att det tar er FEM JÄVLA VECKOR att felsöka en vara. Vad är det för jävla service? Är alla som jobbar hos er blinda treåringar?

Onoff, jag hatar er.

Vänliga hälsningar,

Anna

3 kommentarer:

  1. Sjukt dålig service.

    Hade jag varit er hade jag seriöst köpt en begagnad TV på typ myrorna. Det finns snäppet större än min för 100 kronor liksom.

    SvaraRadera
  2. Är detta skickat? Borde.

    Hahaha, nej köp inte någon jävla myrorna-TV om ni inte vill ha vägglöss. Ni kan lätt få en helt okej TV i klass med er förra för en tusenlapp eller så om ni investerar, det tror jag. Prisfallet har varit konstant de senaste åren.

    SvaraRadera
  3. Dvärgen: Haha, hur otrevlig tror du att jag är?

    Vi kan vänta lite till. Vi blir ju så jävla KREATIVA när vi inte har någon tv hemma.

    SvaraRadera