tisdag 26 augusti 2008

jag väntar fortfarande på en prickig klänning

Hohoho, mina axlar dödar mig! Det är stressen alltså. Spänner mig som fan, får asont i axlarna. Never fails!

Jag behöver höra verkligt bombastisk popmusik. Jag måste höra något nytt bombastiskt. Jag kan inte hitta något. Jag hittar bara gammalt och inte tillräckligt boom aaaaaaah boooooom.

Jag hatar när man tar fina kläder på sig, och vet att de är fina, och så känner man sig fin egentligen men så sitter de så obekvämt att man börjar känna sig ful istället och bara måste slänga av sig allt och ta på sig samma kjol och kofta som man alltid har. Och så hatar jag att tvätta håret, det är så drygt. Mitt hår är bara fluffigt i typ två dagar, sedan blir det fult och platt och fruktansvärt igen.

Nu lyssnar jag på "Carbrain" för det är en av mina favoritlåtar och den påminner mig alltid om att vara glad och 18 (typ alla andras 16, men jag blev inte glad igen förrän jag var 18) och göra blandband och få fina presenter från världens bästa vänner och tro på världen och att allt ordnar sig.

Jag behöver skärpa mig nu.

1 kommentar:

  1. Fleet Foxes? Jag tycker asmycket om dem. Vad du än gör så lyssna inte på The Verves senaste. Den är sinnessjukt hemskt.

    SvaraRadera