fredag 1 augusti 2008

sparkle and spin



Hemma igen.
Vi åkte till Malmö för att träffa min mamma och min syster samt lämna av katten igen. Det känns redan tomt utan honom. Mina fina familjemedlemmar hade dock med sig fantastiska presenter hem till oss. Jag fick en blå mockaväska med en gigantisk rosett, en spelkortsbörs, Alex James självbiografi, en fantastisk pärlblombrosch, en liten blomask och en humorbok. Det kändes som julafton! Basse fick en t-shirt med David Shrigley-motiv och en bok om döden. Hahaha.

Jag måste dricka något nu. Något med is.

3 kommentarer:

  1. Snygga fotot i snygga fotot! Jag kommer att sakna honom hos er.

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en tröja med Shrigley-motiv. Avundsjukan.

    SvaraRadera
  3. D: Tack!
    Mm, det känns tomt. Blev jätteledsen när jag hörde massa jamanden igår som inte var från honom.

    A: Höhö.

    SvaraRadera