lördag 9 augusti 2008

platt

De visar Classy Kill på TV4 IGEN! Jag såg ju den för typ en månad sedan. Den är visserligen lite seg, men vad ser man inte för Molly Ringwald?

CSS nya album är så fantastiskt tråkigt. Det känns inte ens som samma band.

Jag såg att Soko kommer till Malmöfestivalen. De är så efterblivna.

Jag försöker rita. Det är inte min starka sida.

Flickr tar döden på mig. Jag vet inte var jag ska samla bilderna annars, är inte jättepepp på Photobucket, men flickr är retarderat och vägrar visa bilderna ibland BARA FÖR ATT.

Köpte en jättefin stuvbit på IKEA idag. Ska försöka göra något av den.

4 kommentarer:

  1. Flickr är en övning i disciplin. Sortera in tusen bilder under tre kategorier, annars får du betala!

    SvaraRadera
  2. Såg första halvan av Classy Kill innan jag var tvungen att lägga mig! Synd att de inte hade fler långsökta referenser till klassisk musik.

    Vad är en stuvbit?

    SvaraRadera
  3. Ja, den är fint cheesy på sina ställen.

    Det är en mindre bit tyg, typ som blivit över, kan man väl säga. Den måste inte vara jätteliten men man kan inte göra något rejält med den. Rester, liksom.

    SvaraRadera
  4. Åh vi såg på den! Fint att du uppdaterat så ofta. Det är balsam för mitt mobilinternet. Har kollat flera gånger om dagen, fnizzles.

    SvaraRadera