lördag 21 februari 2009

all along she was my home

Jag är i vallgraven.

Det här är helt galet vackert. Jag önskar bara att det inte varit några människor där.

Idag köpte jag randiga tröjor Rusta. Jag kände mig fyndig och skabbig på samma gång. De var dock väldigt snygga, de såg ut precis som tröjor från Polarn o Pyret fast med 3/4-ärm och små axelknappar. Vad är bättre än ränder och axelknappar? Jag köpte en classy (BÄSTA ORDET!!!!!) t-shirt i blekrosa med svart kant och rosett också, för att väga upp det (inte från Rusta, hehe). (Alltså, den var från H&M, så det är ju inte Chloé/Chanel/insert valfritt asdyrt märke-classy, men stilen liksom!).

Jag hängde med min mamma och min syster idag, de kom till Lund. Det var fint. Jag älskar mamma så sjukt jävla mycket. (Jag älskar givetvis min syster sjukt jävla mycket också men hon var lite bråkig idag och då är inte KÄRLEK det första man tänker på). Nu blev det här väldigt personligt men det är väl skitsamma. Alltså, nu hamnar jag i lovemode. Jag älskar hela min familj och släkt och vänner och hela faderullan (första och sista gången jag använder det fula ordet, promise), men jag vet inte, det var bara fint idag liksom. Och vissa dagar bara spränger det extra mycket i bröstkorgen av kärlek när man tittar på dem man älskar.

2 kommentarer:

  1. Hahah åh, jag älskar att sista stycket bara bar dig iväg. Fint!

    SvaraRadera
  2. Tröjorna låter fina, både från Rusta och H&M! Om du har lust kan du väl lägga upp en bild?

    SvaraRadera