måndag 2 februari 2009

week of the week

Ja, alltså min episka (den är absolut inte episk men allvarligt talat finns det ju typ inget bättre ord) planering gick ju inte så bra. Jag räknade inte riktigt med att jag skulle upp och ner till Halmstad under helgen, så där föll det ju bort en hel del tid. Jag lyckades påbörja att läsa lite kurslitteratur och jag påbörjade en bok. Jag har också smått påbörjat städning av ett rum och med lite god vilja kan man kalla resan till Halmstad för en roadtrip. Jag har tagit lite bilder. Jag tror jag kan hitta tre jag kan tycka om litegrann, i alla fall en dag (och just nu duger det). Matschemat blev onödigt eftersom vi ändå åkte bort. Att fixa till dygnsrytmen gick inte så bra men det räknade jag inte riktigt med heller, det brukar ta mycket längre tid och en mycket stark vilja. Jag gick dock upp innan 10 på söndagsmorgonen (ofrivilligt).

1 kommentar:

  1. Min dygnsrytm är någotsånär-bättre, har inte sovit längre än elva någon dag det här året men det var å andra sidan länge sedan jag kom upp före halv tio. Kräver så mycket jobb och uppoffring! Man får typ räkna med att skrota hela dagar för att det ska bli bra. Jag pläppar på ditt bokläsande i alla fall!

    SvaraRadera