måndag 23 februari 2009

världen är för liten

Jag måste vara världens sämsta på att hitta flygbiljetter. Varje gång jag kollar hittar jag bara tur och retur för absurda summor som 15 000 kronor per person. Vill någon aktivera en passande aspergare?

Det är ju himla typiskt att jag börjar bete mig som ett retard så fort jag ställs inför en skoluppgift. Är så jävla trött på att känna mig otillräcklig när jag egentligen vet att jag inte är det. Ändå beter jag mig som ett barn och försöker hellre inte alls än försöker och misslyckas. Jag kommer ingenvart och det är så korkat.

Jag har suttit hela natten och brottats med min inbillade otillräcklighet. Jag är trött. Detta är inte kul. Vill skala av lager. Funderar på att projektblogga som mitt bättre jag istället, annorstädes. Samtidigt känns det som lurendrejeri från mitt håll.

Sebastian sover i soffan. Han gör det när jag är uppe hela natten och försöker skriva, för att vara närmare. Mitt hjärta spricker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar