torsdag 26 februari 2009

provrörsmjölk

Det kan ha varit eftermiddagens föreläsning om beståndsutveckling vid bibliotek (till exempel gallring), som gjorde att när jag nu satte foten i bokhandeln för första gången sedan rean började INTE köpte ett antal jättestora och tunga böcker man kan bläddra i. Jag menar, behöver jag fler hyllvärmare? (HEJ BIBLIOTEKARIESLANG). Det fanns ändå två - om posters - som fångade mitt intresse lite smått sådär, men jag kände ändå NÄE. Jag har stora, fina böcker hemma. Finare till och med. Jag hade ju inte tvekat om det var fina fotoböcker eller jag haft obegränsat med utrymme (typ en egen depå, hahaha) men nu har jag ju inte det. Jag har en bokhylla. EN. Sedan har jag böcker att fylla minst en hylla till, om inte mer. Detta är för att jag är selektiv och försöker låna mycket. Heh. Så jag köpte inga böcker.
Däremot fick jag presenter från bästa pojkslemmet!



För övrigt har vi fått tillbaka vår tv. OH THE JOY!

2 kommentarer:

  1. Can't stop, won't stop har jag. Den är väldigt bra faktiskt. Tappar lite fokus mot slutet bara känns det som.

    SvaraRadera
  2. Åh provrörsmjölk! L'hommage superb.

    SvaraRadera