tisdag 17 februari 2009

jag fattar inte grejen med de där sandaletterna från balmain med nitar och stenar. de är ju sjukt fula! de ser ut som skor från glitter skulle sett ut

Jag gör inte det jag ska lalala. Dygnet har för få timmar, jag har alldeles för många undanflykter. Min layout är ful - straffet för att jag aldrig lärt mig html. Måste lära mig allt, sluta förlita mig på andra. Själv är bäste dräng. Jag måste ta in kunskap inför imorgon men är alldeles för trött för att ens kunna låtsas fungera. Behöver sova mycket för att bli pigg - hinner inte ta in kunskap innan gruppmötet - problem uppstår. Jag hoppas att jag kan resa mig ur sängen efter fem timmars sömn. Jag vet ärligt talat inte om det är en möjlighet.
Min hjärna fungerar inte. Jag stimulerar den för lite och skäller för mycket. Den vill inte längre.

Jag förlorade en auktion med en asfin klänning för att datorn hängde sig. Jag hittade ett par fina skor som skulle passa men de var redan slutsålda. Jag vet att kläder inte är hela världen, men ibland är det lättare att låtsas att de är det så att man slipper tänka på det som är jobbigt på riktigt.

Sebastian är så sjukt jävla söt när han somnar i soffan. Han lyfte sömndrucket på huvudet innan - förmodligen sov han fortfarande - och gav ifrån sig ett ljud. Han såg ut som en drogad kattunge. Jag älskar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar