lördag 14 februari 2009

wish for something special

* Jag har fått hem två kjolar jag köpt via ebay. Den ena var okej, den andra var ful och fel. Blir så trött.

* Har blivit besatt av Ballerina choko. De är helt fantastiska, mycket godare än vanliga Ballerina. Smakar bränd choklad. SÅ JÄVLA GODA.

* Människor jag är så jävla trött på: Kate Moss, Agyness Dean.

* Den här klänningen och det här linnet gör mig peppad på droppar på kläder! Jag tror jag måste trycka en tröja med droppmönster.

* Jag är uppe alldeles för sent.

* Fortfarande ingen tv.

4 kommentarer:

  1. skitfina kleeder! tryck tryck tryck!

    SvaraRadera
  2. Ja. Kate Moss! WHO CARES? Jobbigt med kjolarna, jag har aldrig beställt några kläder på nätet (haha jag vet, helt stenålders) just för att jag tycker det är bökigt med storlekar. Eller ok, köpte min brudklänning på nätet men prövade i affär i en annan stad först.

    SvaraRadera
  3. Nu kommer du få jättemånga träffar från människor som sökt efter Agyness Dean!

    SvaraRadera
  4. ella: vill du också trycka kleeder?

    Astrid: JA! Man bara, gå och göm dig i en garderob din tråkiga kokaintant.
    Alltså, det är lite bökigt, men de var ganska billiga så jag orkar inte bry mig jättemycket.

    SvaraRadera