tisdag 10 februari 2009

jag förstår inte dealen med alla klumpiga och kantiga skor från acne

Det var en himla fin söndag med fint sällskap och kakor och jättelång mahjongsession! Jag vill upprepa det vinnande konceptet snarast.

Måndagen har varit trög och jag somnade på studiebesöket. Det är inte populärt.

Jag har fastnat lite framför Asos. Helt plötsligt talas det inte om Asos längre. Har alla tyst kommit överens om att Asos är dåliga utan min vetskap? Jag tycker fortfarande de har fina grejer ibland. Jag hittade jättemånga skor till exempel som jag tycker att ni ska köpa:

* Alla bör äga ett par rödglittriga ballerinaskor någongång i sitt liv. Jag har inga än, men den dagen kommer.

* Fina silverballerinas med knyt.

* Finaste sandalmodellen! Tyckte bäst om de vita, men de gula var också fina.

* Ballerinaskor med stor rosett. Rosa och röda!

* Jättefina blå sandaler med 40-talskänsla. Två blå nyanser och ankelrem. Kan inte vara fel.

Jag hittade en jättefin väska jag ville ha också. Jag tror inte riktigt jag har råd med den, fast den är verkligen himla fin och mönstret gör mig så glad! Jag ska fundera lite och återkomma.

2 kommentarer:

  1. kom kom kom och spela mer mahjong
    kom kom kom och spela mer mahjoooong

    (melodin är "klappa min kanin" av peter lemarc, finns på spotify)

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte riktigt jag förstår grejen med Acne alls.

    Rosettballerinorna och de blåa gillade jag! Åh, vill ha vår och torrt på marken så man kan ju runt i kinaskor/mary janes/ballerinaskor.

    SvaraRadera