söndag 22 februari 2009

orka snö

1) Hej fina mahjongisar! Mongojongisar! *trött*

2) Fått en chans till, dålig på att ta den (=retard).

3) Det finns en Naked Juice Bar (världens dummaste namn) i vårt närmaste köpcentrum. Jag antar att säljidén är något hippieaktigt med naturlighet och inga tillsatser och så vidare. Tidigare har de bara säljt isdrycker, typ frukter och juicer och is körda i en matberedare. De har faktiskt inte varit så goda. Nu har de dock börjat med smoothies, och herregud vad god jordgubbssmoothien är. Den smakar precis som milkshake! Fast den är typ nyttigare! (Ingen glass i, i alla fall). Den är verkligen asgod men den är också asdyr och dessutom är det såklart yoghurt i den vilket jag egentligen inte tål så bra (har offrat mig två gånger ändå). Jag ville inget mer med det här förutom att säga att jag vill kunna göra en egen lika god.

4) Jag pratade med en klasskompis/arbetskollega idag. Vi pratade inte länge och inte om något personligt, mest skolan, men det var lite fint ändå. Att prata. (Nu låter det som att jag aldrig pratar med någon, men grejen är att jag typ aldrig pratar med tjejer längre för tjejer gillar inte mig. Och det låter ganska cp att säga sådant men jag har så himla svårt att hitta tjejer som funkar att umgås med nuförtiden. Jag vet inte riktigt vad jag gör fel).

5) Jag behöver lära mig att sminka mig. Om inte annat än för att kunna.

6) Jag köpte en polkagrisrandig t-shirt igår som är fin och mysig. Tjejen i kassan hade en likadan på sig och jag hatar verkligen att handla då. Det känns så efterblivet. Varför gör det det? Det är inte så att tröjan är unik, och det är jag fullt medveten om, men det är bara något med grejen att hon har en likadan på sig när jag köper den. Som att hon utgår från att jag köper den bara för att "den är så snygg på henne". (Det var den inte, för övrigt). Är det bara jag som tycker detta är jobbigt?

7) Snön gör mig deprimerad.

8) Jag är så loppispepp att jag exploderar.

3 kommentarer:

  1. Min blogger-profil säger inte åt mig när du uppdaterar längre, antagligen för att du har spärrat igen. Jag hade också gjort det om jag var du.

    Jaaa, fina mahjonget! Det var kul att du var så speedad och stressade Basse så att han blev lite sur.

    Och feta loppisdagen vi har på lördag!

    SvaraRadera
  2. Jag öppnar nog upp igen, jag trivs inte med att ha det spärrat. Eller så startar jag en ny blogg. Har inte bestämt mig. Måste bara låta det vara privat lite till.

    SvaraRadera
  3. Mm, svårt att välja där. Man förlorar ju hela det där med konstiga googlingar och sånt. Det är trist.

    Men det vore sjukt crappy att behöva starta en ny också. Man kanske kan flytta den till en ny adress eller något bara.

    SvaraRadera