måndag 7 april 2008

Candy curses

Sovit dåligt idag, är seg i huvudet. Lyckades ändå ta mig upp och in till institutionen två gånger (först hämta papper, sedan hem och sova lite, sedan tillbaka för seminariegrejen). Överlevde seminariet, det var inte alls lika hemskt från förra gången. Fick bra boktips till min uppsats och jag är hyfsat pepp. Alla i rummet verkade så smarta och trevliga och det gjorde mig glad.

När jag kom hem hade jag fått en kjol jag köpt på Ebay. Den är rosa och tight i magen och stor och ganska lång annars. Jag fick lite fluffkakvibbar av den, den är ganska fin.

Något annat jag märkte när jag kom hem var att Sebastian slängt min godispåse. Han gör det ibland utan att titta i dem om det finns godis kvar. Det fanns det. Nu har jag inget godis och jag är ganska sur.

Och Dvärgen, ditt retard. Jag kan inte spela Nzenzenze eftersom den inte funkar i Winamp och du inte taggat skiten ordentligt vilket gör det omöjligt att hitta låtarna i Itunes - världens sämsta program.

Jag ska göra köttbullar idag. Förra gången blev de grymt snygga och ganska goda. Andra gånger brukar jag lyckas steka sönder dem eller förstöra dem på annat sätt. Vi får se hur det går ikväll.

1 kommentar:

  1. What! Jag trodde att Itunes rippade till något mellanformat först. Fan då. Men okej, det var inte världens viktigaste låt. Tänk dig afrikanska barn som sjunger i stämmor, typ :-)

    Och sönderstekta köttbullar är också köttbullar! (jag brukar föredra såna)

    SvaraRadera