tisdag 29 april 2008

i was bored before i even began

Vet ni vad? Jag försökte plugga men kunde inte och somnade istället. Jag vaknade efter en timme och gav upp. Så är det. Jag får ta den på omtentan istället, eller hur? Och det är ju inte hela världen, eller hur? (Jag försöker desperat bortrationalisera ångesten så att jag kan börja med uppsatsen och FUNGERA, så jag behöver att ni bekräftar att det inte är hela världen att jag missade tentan och att uppsatsen och tentorna kommer gå bra och att det är okej och att allt ordnar sig. Aight?).

- Hej, jag är 21, nästan 22 och fortfarande ett barn som skapar onödig ångest för att jag är lat och rädd.
- Hej Anna!

2 kommentarer:

  1. Du har fler poäng än vad jag har och du äger! Det var en lärdomshistorietenta väl, för övrigt? Du har ju 100% Historia C hittills, det är värsta feta. Fokusera på grymma uppsatsen nu! Ditt ämne och allt.

    SvaraRadera
  2. Jag har tre omtentor att göra när jag återvänder från Lappland.

    SvaraRadera