onsdag 16 april 2008

mhm

Jag hatar verkligen hur de jobbiga ledsenkänslorna förstör allting som var bra med dagen fram till att känslorna tar över.

Jag skulle ju egentligen skriva om bra saker. Som att:
1) jag låg i soffan och pratade med Sebastian och kramades och ljuset var så fint och jag bara kände att det här är fan det bästa, ever
2) det faktum att jag träffade eller på något sätt hade kontakt med typ alla mina vänner på en dag. jag vet inte hur jag ska räkna den jag inte hade kontakt med. men alla jag haft kontakt med det senaste året i alla fall, nu på en dag. jag har inte upplevt det på länge och det var lite av en overload i huvudet faktiskt. det låter patetiskt när man tänker efter och inser att det rör sig om sex personer. eller, nu blir begreppet vänner kanske lite löst använt, men ni vet kanske vad jag menar ändå. vän på något sätt även om vi inte har så bra kontakt med varandra-vännen. kompis kanske. och alla dessa personer är alltså sex personer, kanske sju. och jag vet inte ens hur många av dem som fortfarande ser mig som vän. fan vad det här blev krångligt. det känns lite minfält nu.

1 kommentar:

  1. Vi älskar dig! Jag är jätteglad att ni var på för besök och att ni kom till min lägenhet sen också (och att jag slapp övertala dig, haha). De senaste dagarna och helgen har varit sjukt fina i min kalender. Let's keep it up!

    Mina bajskänslor har mest koncentrerats till tidningsbärandet de senaste gångerna. Det är rätt old-skooldåligt men jag har blivit bättre på att stänga av och bara stirra på namnen.

    SvaraRadera