söndag 13 april 2008

You look like hell, Rambo

Vi hade värsta feta Rambomaratonet igår. Givetvis somnade jag halvvägs in i tredje filmen, men enligt utsago missade jag ändå inte särskilt mycket. Eftersom jag däckade sparade vi den fjärde till idag som vi ska se precis nu.

Jag köpte den slutty mermaidkjolen. Det blir spännande att se den på. Har spanat in en kofta också, ljuslila, fast jag är inte så himla pepp på materialblandningen. Inga naturmaterial alls - inte särskilt hett. Har sett en jättefin mörkblå klänning också. Den är verkligen jättetjusig men det är alltid jobbigt att köpa kläder man inte kan prova. Den är visserligen inte särskilt dyr, men det är ändå något som tar emot. Auktionen går ut om två dagar, så jag får väl se. Klänningen är lite cocktailaktig och någon sådan klänning har jag faktiskt inte.

Nu peppar jag på popcorn, cola och Rambo!

4 kommentarer:

  1. Jag vill ha något slags maraton väldigt snart. Kanske nästa helg? Gärna Indiana Jones eller någon annan fantastisk skit. Har nya filmen gått upp på bio än? Det är ju perfekt läge i så fall.

    SvaraRadera
  2. To survive war, you have to be war.

    SvaraRadera
  3. Too survive pooping, you have to be poop.

    SvaraRadera
  4. Vi har pratat om Indiana Jones-maraton, men det hänger ju lite på den senaste filmen, som inte har premiär förrän i maj. Men vi skulle kunna ha något annat maraton däremellan. Bara det inte är Rocky.

    SvaraRadera