torsdag 25 september 2008

finest coffee cream

Hur arg blir man inte när man letar ny musik och FORTFARANDE hittar nya remixer på "Creator"? Liksom, vad fan, det är SEPTEMBER. SLÄPP DEN.

Jag äter choklad med kaffesmak som får min mage att hata mig men jag hatar min mage också så det går väl jämnt ut (dvs jag lider).

Jag skulle egentligen åkt till Bokmässan idag men bussen gick astidigt och jag har way too much att göra i skolväg. Inte för att jag gjort det än, men ni vet. Jag ska. Det är vuxet och deprimerande att välja bort fun and games för skolarbete. Men jag måste vara klar senast imorgon och har shitloads, så jag vet inte. Och tenta nästa vecka jag inte hunnit öva till, uh.

Alla mina bra vardagväskor har gått sönder och jag behöver verkligen en ny. Just nu använder jag en av Basses och den är visserligen lagom stor men inte så himla jag. Jag behöver något mellanstort, regntätt med axelband. Gärna någon fin färg. Inte för plastig. Att det ska vara så himla svårt att hitta något passande. Har ju asmånga tygväskor men jag föredrar verkligen att förstöra min rygg lite till framför att behöva släpa runt på saker med händerna (jag hatar att bära med händerna, jag vet inte varför).

Jag behöver tvätta håret men jag är alldeles för lat.*

* Det är inte anskrämligt smutsigt!

1 kommentar:

  1. Antagligen för att Creator är en av de fetaste låtarna som släppts i år. Eller i fjor egentligen har jag för mig. Synd att resten av Santogold-skivan är arenarock. Jag förstår fortfarande inte.

    SvaraRadera