fredag 5 september 2008

jag tänker i alla fall inte byta namn i marknadsföringssyfte HAHAHAHA

Jag skulle lagt upp bilder om jag tagit några, men jag har inte varit så pepp på att fotografera den senaste tiden. Det känns jobbigt. Jag funderar på att tvinga mig ta några bilder per dag ändå, men vi får se.

Idag fixade jag lite mer praktiska saker, skrev ut och letade reda på artiklar jag måste läsa över helgen. Sedan gick vi vidare till hälsningsgrejen och tävlade i att samla pennor och godis. Jag förlorade stort men småpratade med två klasskamrater som satt och informerade om kulturella institutioner jag tycker om att hänga på. Det var fint, de var väldigt trevliga. Jag fick en affisch också!

Annars har jag inte gjort mycket. Vi har sett klart säsong 2 av Weeds. Den är så bra.

3 kommentarer:

  1. Jag funderar på att göra en Peter Wallenberg och börja kalla mig Alexander Alf med engelskt uttal.

    SvaraRadera
  2. Ja fantastiska! Säsong 2 var ännu bättre än ettan.

    SvaraRadera