lördag 27 september 2008

listform, överlägsen alla andra former

Bra skit:

- Fin klänning (även om den inte sitter så perfekt som jag skulle önska), ny kofta (varm och gosig).
- Firandet av Dvärgens födelsedag.
- Weeds.
- Världens bästa chips, hands down (P.S. DE KOMMER TILL SKÅNEMÄSSAN! DE HAR CHIPS JAG INTE HAR SETT I AFFÄREN!).
- Jim & Pam.
- Jag har köpt den asfina väskan från Topshop.

Dålig skit:

- Artikeluppgiften.
- Tenta.
- Våra grannar hatar oss och blastar Eminem och österländsk pop/folk så att man vaknar av det.
- Så jävla mycket att städa hemma.
- Mormors lägenhet är nästan tömd. Det känns så underligt.
- Trött på att känna mig okreativ.

Övrig skit:

- Fortfarande besatt av paljetter på kläder, etc, men inte hittat fina och snygga alternativ.
- Trött på matlagning.
- Marimekkos Gingko-tyg, asfint.
- Dålig på att leta ny musik.
- Lund visar sig från sin bästa sida (ljuset! löven! Domkyrkan tittar fram bakom träden!) och sin sämsta (bussar som bara kör förbi en).

4 kommentarer:

  1. Hehe, jag får nog säga att Lays vinägerchips fortfarande spöar motståndet, i alla fall i mitt smakminne. Det kan ju vara så att de växer i egenskap av raritet också. Men vitlök & peppar var inte dumma. De tog fan slut på två minuter.

    Puss för fina firandet! Det var ett rent nöje att diska dagen efter.

    SvaraRadera
  2. Förresten, båda teerna var rätt så mycket skiten! Pepparmynta hade en helt annan arom än i påse (obviously) och den andra verkar också vara en grower.

    SvaraRadera
  3. Förresten 2, jag bjuder gärna på mat hemma hos mig någon dag snart. Är inne i matlagningsstimmet. Det gäller även ORBO.

    SvaraRadera