torsdag 18 september 2008

procrastination is the name of the game

Vi har sett de senaste avsnitten av ANTM och Project Runway. ANTM hade så pinsamma sekvenser i sig att jag gömde huvudet i kudden. FO REAL. Sedan att den där jävla Hanna, som ser ut som en 12-årig barnstjärna på Nickelodeon, fortfarande är kvar är ett mysterium. Mongotard! Och Suede i Project Runway ska vi inte ens börja tala om. Maken till fulare kläder har jag inte sett på jag vet inte hur länge. Vad håller han på med? Han måste bli auf'd! Leanne är helt klart bäst, även om Jerrell lät trumfade hennes bidrag denna vecka.

Jag känner hur manisk jag börjar bli av att tänka på Hanna, Suede och alla andra särskilt vinklade människor i realityserier. Måste lugna ner mig. Kanske göra något vettigt, som läsa det jag ska inför imorgon. Mycket att göra - mycket att förhala.

3 kommentarer:

  1. hanna:n var verkligen förjävlig!!!
    fast jag tycker minst om hon som är så brunsminkad och som blev brunett i make-overn. hon skrämmer mig.

    vem hejar du på?

    SvaraRadera
  2. Clark! Ja fy, hon är så obehaglig. Hon ser så sjukt elak ut också.

    Jag tror jag hejar på Marjorie, hennes gnäll och osäkerhet är fortfarande gulligt. Jag vet inte hur hon är som modell, dock. Jag skulle vilja heja på Elina för hennes nya hår är mitt drömhår och jag dör av det, och hon är okej, men hon har lite mycket Angelina Jolie-komplex och hon är lite jobbig. Annars är det svårt att säga än, vet inte vem som är riktigt bra. Jag hoppas i alla fall att Hanna, Clark och Joslyn åker ut snabbt för jag klarar verkligen inte av dem.
    Vem hejar du på?

    SvaraRadera
  3. Marjorie är söd, jag vet nog inte heller vem jag ska heja på annars. Brukar alltid heja på ryssen men det är ju inte med nån ryss.

    Var tvungen att kolla project runway också! Har inte sett det innan men det verkade så lockande och jag behöver något att ha som ursäkt för att slippa plugga.
    Så sjukt hemsk Suede var!!! När han tog fram tyget skrek jag av fasa och när allt var klart kastade jag mig från soffan och dog. Det är fan helt sjukt hemskt. Jag ville dö när han inte ens blev utröstad.
    Fniss.

    SvaraRadera